شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 10 شهریور 1399/ شماره 106
تندگویان مچ فروشندگان پت را گرفت/ معرفی متخلفان، تعمیرات اساسی آریاساسول از 8 تا 15 شهریور، کفه‌ی سنگین افزایش در قیمت های جهانی و ...
پست های رادیویی مرتبط:

پنج شنبه 6 شهریور 1399 | افزایش معاملات با شارژ و اصلاح

چهارشنبه 5 شهریور 1399 | حال معاملات خوب شد

تندگویان مچ فروشندگان پت را گرفت/ معرفی متخلفان
پتروشیمی تندگویان در نامه ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی، فهرست شرکت های دارای کد بورسی که از طریق بورس کالا به خرید محصولات این پتروشیمی اقدام کرده و مواد اولیه را در بازار آزاد به فروش رسانده بودند، را معرفی کرد.
در نامه پتروشیمی تندگویان، از رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی خواسته شده است با پیگیری تخلفات صورت گرفته، با متخلفان به صورت جدی برخورد شود. تا با کاهش بهای تمام شده محصولات، به دور از التهابات و جنجال های نمایشی دلالان بازار سیاه در بازار داخل کشور، گام مثبتی برداشته شود.
آن گونه که از مقدمه این نامه مشخص است، پیش‌تر هم پتروشیمی تندگویان، شرکت های متخلف را به دفتر توسعه صنایع پایین دستی معرفی کرده بوده و این نوبت دوم معرفی شرکت های متخلف به این دفتر است.

تعمیرات اساسی آریاساسول از 8 تا 15 شهریور
متن اطلاعیه پتروشیمی آریاساسول به شرح زیر است: همزمان با انجام تعمیرات اساسی شرکت تأمین‌کننده اتان، واحد الفین شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) نیز با توجه به عدم‌امکان تأمین خوارک واحد در بازه زمانی 8 لغایت 15 شهریور 1399 از سرویس خارج خواهد بود. البته با توجه به پیش‌بینی قبلی صورت گرفته در خصوص تعداد روزهای عملیاتی واحد مزبور طبق بودجه شرکت، توقف مورد اشاره تأثیری در میزان کل تولید و فروش شرکت نخواهد داشت.

کفه‌ی سنگین افزایش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 28 آگوست 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، گروه های کالایی روندی ترکیبی از افزایش، بدون تغییر و یا کاهشی داشتند که کفه‌ی افزایش ها در قیمت های جهانی، پر رنگ تر بود. در این میان پلی اتیلن سنگین بادی، ABS و پلی اتیلن سنگین تزریقی گروه‌هایی است که بیشترین افزایش را در قیمت های نشریه پلتس، تجربه کرده اند.

میانگین هفتگی دلار نیمایی از 19 هزار و 800 تومان گذشت
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 19 هزار و 839 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 2 شهریور، به 396 تومان افزایش، رسید. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز مرز 19 هزار و 800 تومان را شکست. گفتنی است سامانه سنا امروز قیمتی را برای میانگین روزانه اعلام نکرد. میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال 6 هزار و 244 تومان افزایش دارد.

دلار صرافی‌ ملی بین ماندن و رفتن
دلار صرافی‌ها که تا پنجشنبه گذشته با 100 تومان افزایش در قیمت 23 هزار و 100 تومان بود امروز را کاهشی آغاز کرد و با 50 تومان کاهش در 23 هزار و 50 تومان قیمتگذاری شد ولی در ادامه تغییر مسیر داد و با 100 تومان افزایش به 23 هزار و 150 تومان رسید. قیمت فروش دلار صرافی‌ ملی از ابتدای امسال 8 هزار و 250 تومان افزایش دارد.

آغاز معاملات نفت و صعود به 46 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 45 دلار و 8 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را با 45 دلار و 80 سنت آغاز کرد. ولی در ادامه با 1 دلار و 42 سنت افزایش به 46 دلار صعود کرد. قیمت این لحظه برنت 46 دلار و 50 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 43 دلار و 49 سنت.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟